-
האם המוצרים שלכם פועלים גם ללא רשת אלחוטית?
כן, בוודאי. מרבית הפונקציות במוצרי הטאבלט שלנו פועלות גם ללא צורך בחיבור לרשת אלחוטית. במידה שתהיו מעוניינים לשגר מסמכים (כמו הצעת מחיר או פריטים מהקטלוג), תוכלו לעשות זאת אוף-ליין והקבצים ישלחו ברגע שהמכשיר יזהה רשת אלחוטית.
-
האם המוצרים מעוצבים לפי הצרכים שלנו?
כן, בוודאי. מרבית הפונקציות במוצרי הטאבלט שלנו פועלות גם ללא צורך בחיבור לרשת אלחוטית. במידה שתהיו מעוניינים לשגר מסמכים (כמו הצעת מחיר או פריטים מהקטלוג), תוכלו לעשות זאת אוף-ליין והקבצים ישלחו ברגע שהמכשיר יזהה רשת אלחוטית.
-
האם המוצרים מעוצבים לפי הצרכים שלנו? ת?
כן, בוודאי. קטלוג למספרה לא זהה לקטלוג עבור חנות צעצועי ילדים ואנחנו יודעים את זה. את תהליך האופטימיזציה לעסק מלווה מעצב שמתאים את הקטלוגים לשפה העיצובית ולמיתוג הקיים (מבחינת סגנון, צבעים וכו').
-
האם הנתונים מאובטחים?
כמובן. כל הנתונים שמוזנים למערכת הינם מאובטחים לחלוטין וברמות הגבוהות ביותר.
-
אני עסק של איש אחד, האם המוצרים שלכם מתאימים לי?
כמחצית מהעסקים בישראל הם עסקים של איש אחד (לפי נתוני משרד הכלכלה) ולכן לא רק שהמערכת שלנו מתאימה לעסק שלך אלא שהיא פשוט חיונית בשבילו. המערכת תחסוך לך זמן יקר, תקצר תהליכים, תהווה אמצעי פיקוח נוסף על פעולות הקשורות בעסק ותסייע למקסם את הרווחים.
-
אני מעוניין בקטלוג ובהצעת מחיר אך יש לי דגשים ספציפיים, האם אפשר לעשות התאמות?
כן, בוודאי. Maestro CRM היא שילוב בין בית תוכנה מתקדם למשרד שיווק דיגיטלי. יש לנו את היכולות הטכנולוגיות לבצע כל התאמה שהעסק שלכם זקוק לה. במסגרת תהליך האפיון נגדיר את הצרכים ה"מיוחדים" שחשובים לכם ונספק את הפתרון הטכנולוגי.
-
אני מעוניין בקטלוג דיגיטלי אך אין לי תמונות, האם אתם עוזרים? ת?
כן, בוודאי. מכיוון שאנחנו גם משרד שיווק דיגיטלי, Maestro CRM תוכל לסייע בהתאמת צלם להפקת תמונות לעסק (וכן תעזור ברכישת תמונות ממאגרי התמונות המובילים בעולם). הכל בכדי לייצר בעבורכם קטלוג מרהיב, חדשני, אלגנטי ומקצועי.
-
אני עוסק בתחום השיפוצים והקבלנות, אלו תמונות כדאי לי לשים בקטלוג?
עסקים בתחום השיפוצים והקבלנות יכולים להציג תמונות שונות של פרויקטים אשר בוצעו על ידם. חשוב מאד שהתמונות תהינה איכותיות, מרשימות ומעוררות השראה (אל תסתפקו בתמונות שצילמתם בטלפון הנייד). נשמח לעזור במידה שאין לך צלם.
-
הקהל שלי דובר שפות שונות, האם המוצרים יכולים להיות רב לשוניים? ת?
כן, בוודאי. אנו מבצעים התאמה רב-לשונית למוצרים בהתאם לצרכי הלקוח וכבר פיתחנו מערכות בעברית, ערבית, אנגלית, רוסית, צרפתית ועוד. המעבר בין השפות נעשה בקלות ומבלי לפגוע בחוויית המשתמש והעיצוב.
-
אני זקוק לעזרה בניסוח התוכן במוצר, האם אתם עוזרים?
כן בוודאי. נשמח לסייע בהפקת תוכן שיווקי איכותי לקטלוגים ולהצעות המחיר שלכם. אנו עובדים עם שורה של קופירייטרים מקצועיים הכותבים בשפות שונות.
-
כיצד מסירים או מוסיפים מוצרים ופריטים לקטלוג?
בקלות רבה. לרשותכם מערכת ניהול תוכן (CRM) ידידותית לתפעול ופשוטה. במסגרת הטמעת המערכת בעסק תעברו הדרכה על ידי הצוות שלנו ותלמדו כיצד להוריד פריטים, להוסיף פריטים ולעדכן את הקטלוג. בכל מקרה, אם אתם מסתבכים, מערכת התמיכה הטכנית שלנו עומדת לרשותכם.
-
מהן שעות הפעילות של התמיכה הטכנית ואיך יוצרים קשר?
שעות הפעילות של התמיכה הטכנית הינן בימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:00. ניתן לפנות אלינו גם במקרי חירום ל 24 שעות ואנו מפעילים גם כוננים לרשותכם בסופי שבוע, חגים ומועדים.
-
אני מעוניין לנהל בעזרתכם את מועדון הלקוחות, האם אוכל לחבר אותו לרשתות החברתיות?
כמובן! אחת הפונקציות החשובות של מועדון הלקוחות שלנו הינה חיבור לרשתות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וכו'. אנו מאפשרים לכם בלחיצת כפתור לשלוח פוסטים לכל הרשתות ומבלי להידרש לכניסה לכל אחת ואחת מהן בנפרד.
-
יש לי טאבלט שאני משתמש בו ורגיל אליו – האם ניתן להטמיע את המוצרים על גביו?
מוצרי החברה מוטעמים על טאבלטים מבית חברת Apple המהווים חלק בלתי נפרד מהמוצר. הטאבלטים של Apple נחשבים (בצדק) לטובים ביותר בעולם. הם מציעים חוויית משתמש נהדרת, נהנים ממהירות טעינה וידועים בחדות וויזואלית. בנוסף, הם מצוידים עם סוללה בעלת אורך חיים רב לשימוש רציף.
-
יש לי מערכת להנהלת חשבונות, האם אצטרך להחליף חברה כשאעבור אליכם?
מערכת הנהלת החשבונות שלנו עובדת על בסיס תוכנת "חשבונית ירוקה" - מערכת איכותית ביותר שהמעבר אליה הינו פשוט ונוח. "חשבונית ירוקה" מתאימה לעסקים מסוגים שונים, כולל עסקים קטנים ובינוניים כמובן.